dimecres, 27 d’abril del 2011

Material per l'Angelicum Natura mai publicat- Monse Fransoy

Visitant el blog de la Monse Fransoy ara ja farà aviat cosa d'un anyet vaig descobrir aquestes il.lustracions amb l'ètiqueta de "joc de rol" i "Aquelarre" amb l'any de referència 1998 . No ha estat fins no fa massa que vaig decidir publicar aquest blog i amb la meva ronda de contactes amb els diferents autors, vaig poder comunicar-me amb la Monse i em va confirmar que aquests treballs eren un encàrrec per Joc Internacional que no es va publicar degut a la desaparició de l'editorial.

El suplement en què treballava la Monse era el tristament famós Angelicum Natura del qual els aficionats només en vam poder tastar una petita part en el manual de les tapes negres uns anys més tard. Ara et mires aquestes il.lustracions i t'adones del que podia haver estat i no va poder ser, probablement un suplement que havia de marcar un abans i un després dins d'Aquelarre.

Dit això us deixo les il.lustracions per que les disfruteu i us llenço el repte que els identifiqueu.
Jo us dono el nom d'un d'ells, a veure si algú em sap dir qui o què representen les il.lustracions i quina d'elles pertany al nom que us donaré.
El nom és Gabriel.


















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada